Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑΦΤΙ...

"Δεν ήμουν στην Τούμπα, είμαι στο σπίτι μου στην Τουλούζ...". Με την δήλωση αυτή ο μέσος του Άρη, Μεντί Ναφτί, τοποθετήθηκε σχετικά με την φημολογία που αναπτύχθηκε λίγη ώρα μετά την λήξη του αγώνα ΠΑΟΚ-ΠΑΣ Γιάννινα. Συγκεκριμένα, οπαδοί που αποχωρούσαν από το γήπεδο της Τούμπας υποστήριζαν ότι είδαν τον Τυνήσιο στον 4ο όροφο του γηπέδου του ΠΑΟΚ, χωρίς όμως να επιβεβαιώνεται κάτι τέτοιο από τους ανθρώπους της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ. Όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις η φημολογία περί παρουσίας του Ναφτί στην Τούμπα "πυροδότησε" σενάρια μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ το ερχόμενο καλοκαίρι (όταν και λήγει το συμβόλαιό του με τον Άρη). Άλλωστε, το όνομά του έχει "παίξει" τους τελευταίους μήνες για τον "Δικέφαλο".
Οι δηλώσεις του Μεντί Ναφτί σχετικά με την παρουσία του στην Τούμπα και τα μεταγραφικά σενάρια για τον ΠΑΟΚ στα "Αθλητικά Νέα 98.7" έχουν ως εξής:
"Δεν είναι αλήθεια όλα αυτά, είναι ηλίθια, δεν έχουν τι να γράψουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα γράφουν. Αυτή την περίοδο είμαι με την οικογένεια μου και έχω ανάγκη απλώς από ξεκούραση. Δεν είμαι θυμωμένος με τα δημοσιεύματα, απλώς με έχουν κουράσει. Με όλο τον σεβασμό προς τον ΠΑΟΚ ούτε καν ήξερα ότι είχε αγώνα χθες (σ.σ. 22/12)".
Για το ενδεχόμενο μεταγραφής του στον ΠΑΟΚ επεσήμανε: "Δεν υπάρχει θέμα μεταγραφής μου στον ΠΑΟΚ. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι θέλουν να πουλήσουν, αλλά όλα είναι ψέματα. Είναι πιο ενδιαφέρον για κάποιους να λένε ότι ο Ναφτί ήταν στην Τούμπα, αλλά εγώ χθες έκανα τρέξιμο στην Γαλλία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου