Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΙΣΩ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ...

Αποφασισμένος να επενδύσει στον ΠΑΟΚ και να τον κάνει μεγάλο, όπως ο ίδιος δηλώνει, είναι ο Βασίλης Φλωρίδης. Ο ομογενής επιχειρηματίας σε δηλώσεις του την Τετάρτη (14/9) στην εφημερίδα "Metrosport" αναφέρεται στην ταλαιπωρία που δέχεται από κάποιους για να απομακρυνθεί από τα κοινά του "Δικεφάλου", όμως, ο ίδιος επισημαίνει ότι δε θα κάνει πίσω και θα επιμείνει στο στόχο του που δεν είναι άλλος από την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Φλωρίδης:

"Μου ζήτησαν χαρτιά που αμφιβάλλω αν τα έχουν ζητήσει από άλλον. Ακόμα και το πιστοποιητικό θανάτου που πατέρα μου μου έχουν ζητήσει και μάζεψα τα πάντα. Δε νομίζω ότι υπάρχουν άλλα έγγραφα που πρέπει να συγκεντρώσω. Με ταλαιπωρούν συνέχεια, αλλά δε θα κάνω πίσω. Επιμένω. Εξέφρασα την επιθυμία μου να πάρω τον ΠΑΟΚ και να τον κάνω μεγάλο. 

Αν κάποιοι δε με θέλουν, για κάποιους λόγους που δεν ξέρω, ας μου το πουν ευθέως. Είμαι κοντά στην ομάδα και θα συνεχίσω να είμαι. Αγαπώ τον ΠΑΟΚ και θα παραμείνω. Δεν καταλαβαίνω ποιοι είναι αυτοί που δε με θέλουν. Το νιώθω αυτό".

Παράλληλα,τα σενάρια περί διαφωνίας μεταξύ του Γιώργου Σαχπατζίδη και του Βασίλη Φλωρίδη, διέψευσε κατηγορηματικά ο πρώτος με δηλώσεις του την Τετάρτη (14/9) στην εφημερίδα "Εξέδρα". Ακόμη, επισήμανε ότι τα σενάρια ενδέχεται να είναι υποβολιμιαία.

Συγκεκριμένα, δήλωσε ο Σαχπατζίδης:

"Δεν υπάρχει θέμα διάστασης απόψεων ή οποιασδήποτε άλλης παρεξήγησης με τον Βασίλη Φλωρίδη. Μόλις τη Δευτέρα πήγαμε μαζί με τον κ. Φλωρίδη στην Αθήνα. Ουδέποτε διαφωνήσαμε για οτιδήποτε. Δεν μπορώ να καταλάβω από που προέρχονται οι φήμες. Ίσως να έχουν να κάνουν με την επίσκεψη μου μαζί με τον Θόδωρο Ζαγοράκη και χωρίς τον Βασίλη Φλωρίδη στον υφυπουργό Οικονομικών, Παντελή Οικονόμου. Δηλαδή, για να έχουμε καλές σχέσεις πρέπει να είμαστε πάντα μαζί; Ενδέχεται τα σενάρια να είναι υποβολιμιαία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου