Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

OI KATA ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΤΑΚΕΣ ΤΟΥ ΜΠΟΛΟΝΙ...

Ο Λ.Μπόλονι, εκτός από ένας καλός προπονητής ο οποίος αγαπάει την πειθαρχεία και την σκληρή δουλειά εντός και εκτός γηπέδου, φημίζεται για την ευθύτητα με την οποία απαντά στις ερωτήσεις που κατά καιρούς του γίνονται...Απολαύστε μερικές από τις ατάκες του για να καταλάβετε του λόγου το αληθές...



«Για να αποκλείσουμε την Μπράγκα πρέπει να κατουρήσουμε αίμα!», είπε πριν τον επαναληπτικό των «32» του Γιουρόπα Λιγκ (2009) ως προπονητής της Σταντάρ. Οι παίκτες του δεν τον άκουσαν.

«Αν η γιαγιά μου είχε αρχ...ια, τότε θα την φώναζα παππού», απαντώντας σε ερώτηση «τι θα γινόταν αν...».

«Αν είχα τώρα ένα μαχαίρι θα αναρωτιόμουν. Ποιον να σκοτώσω πρώτο;». Λίγο μετά από μία ήττα με την Ζούλτε-Βάρεγκεμ.

 «Δεν με ενδιαφέρει που ο Γιοβάνοβιτς τσακώθηκε με τον Μποκανί για την εκτέλεση του πέναλτι. Αυτόν που θέλω να χαστουκίσω στα κω....μέρια είναι ο Βιτσέλ»! Μετά την γνωστή ιστορία με το πέναλτι που μάλωσαν οι παίκτες του ποιος θα το εκτελέσει.

«Επιτέλους ξαναβρήκα τα... κωλόπαιδα μου». Αγαπημένη ατάκα προς τους παίκτες του, που τους θέλει να παίζουν σαν κωλόπαιδα και αλήτες στο γήπεδο.

«Κανείς παίκτης στον κόσμο δεν αξίζει 93 εκατομμύρια ευρώ. Εκτός από την μάνα μου που αξίζει περισσότερα!», λίγο μετά την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο στην Ρεάλ.

«Οι παίκτες είναι μαζί μου; Δεν βλέπω οράματα. Πιστεύετε ότι είμαι τρελός;», λίγο πριν παραιτηθεί από την Σταντάρ.

 «Κύριοι εγώ αύριο μεθαύριο θα φύγω. Θέλετε να περπατάτε στο δρόμο και να σας δείχνουν για μία ζωή; Σώστε την Λανς είναι στο δικό σας χέρι». Στην πρώτη του ομιλία όταν ανέλαβε την Λανς, ήταν απόλυτα ωμός. Βγήκε αληθινός... 

πηγή sportday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου