Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΠΟΛΟΝΙ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ

Υπάρχει φιλοσοφία στον σύλλογο, έχουν δημιουργήσει αρκετά πράγματα. Εγώ είμαι εδώ για να συνεχίσω, πιθανόν με άλλες ιδέες, αυτή την δουλειά. Με ενημέρωσαν ότι αυτή η ομάδα βρίσκεται στο τέλος ενός κύκλου και ίσως είναι η ώρα να αλλάξουμε λίγο. Ίσως είναι η ώρα να δουλεύουμε με τις Ακαδημίες περισσότερο. Ελπίζω ότι τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς θα τα δούμε γρήγορα. Ότι και να κάνουμε σίγουρα δεν θα αγνοήσω τα αποτελέσματα της πρώτης ομάδα".

"Νομίζω ότι αγγίζετε πολλά θέματα που χρειαζόμαστε. Θέλουμε πειθαρχία σε όλες τις στιγμές. Θα είμαστε πιο καλοί με λογική και πειθαρχία. Τα χρειαζόμαστε αυτά. Το να δώσουμε καλό θέαμα στους φιλάθλους που γεμίζουν το γήπεδο είναι σαφώς ένας στόχος. Το όνειρό μου είναι να κάνω νίκες με όμορφο θέαμα, θα κοιτάμε και το αποτέλεσμα".

"Έμαθα ότι στον ΠΑΟΚ έχουμε πολλούς ταλαντούχους Έλληνες ποδοσφαιριστές. Είναι πολύ καλό για τον σύλλογο και την Μακεδονία αν βάλουμε όλους αυτούς τους παίκτες μπροστά στους φιλάθλους. Νομίζω ότι έχω την εμπειρία να το κάνω αυτό, το έχω κάνει με αρκετούς ποδοσφαιριστές έως τώρα. Αυτό δεν μπορεί να γίνει αύριο, μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο και για μένα και για τον σύλλογο. Πρέπει να προχωρήσουμε σταδιακά".

 Στο τέλος της χρονιάς ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος πρέπει να είμαι εγώ. Λίγα λεπτά πριν υπέγραψα ένα συμβόλαιο. Πρέπει να το καταλάβουν όλοι, ότι από την στιγμή που υπέγραψα είμαι 200% "ασπρόμαυρος" και θέλω να κερδίζω τα παιχνίδια. Στην ζωή γίνεται αυτό που μπορούμε και όχι αυτό που θέλουμε. Στην ζωή πρέπει να δουλέψεις σκληρά για να αγγίξεις αυτό που θες. Για αυτό σας λέω ότι θέλω να πηγαίνω σπίτι μου, να κοιτάζομαι στον καθρέφτη και να λέω ότι έκανα το καλύτερο για το ασπρόμαυρο. Στους φιλάθλους θέλω να πω ότι με όλες μου τις δυνάμεις θα προσπαθήσω για το καλύτερο δυνατό. Όταν πηγαίνω σπίτι μου θέλω να κοιμάμαι ήσυχος".

"Δεν είμαι ούτε δικτάτορας, ούτε φίλος, είμαι κάπου στην μέση. Πάντως, πιστεύω ότι σήμερα σε σχέση πριν από πέντε χρόνια έχουν αλλάξει πολύ οι σχέσεις με τους ποδοσφαιριστές. Σήμερα ο ποδοσφαιριστής δεν είναι μόνο ποδοσφαιριστής. Πλέον ο παίκτης δεν είναι μόνο ένας άνθρωπος με ένα κεφάλι και δύο χέρια, είναι μια ολόκληρη επιχείρηση. Όπως και να έχει τις αρχές τις δίνει πρωτίστως ο σύλλογος, ο πιο ισχυρός πόλος πρέπει να είναι η διοίκηση. Το συμφέρον της ομάδας θέλω να πω ότι θα είναι πάνω από όλα. Το προσωπικό συμφέρον μπορεί μόνο να συμβαδίζει με αυτό της ομάδας".

Δεν είμαι εδώ για να διώξω παίκτες, είμαι εδώ για να βρω λύσεις και να χρησιμοποιήσω αυτούς που έχω. Είμαι εδώ για να ανταλλάξω απόψεις με τους ανθρώπους της ομάδας και να κάνω τις καλύτερες επιλογές για το παρόν και το μέλλον".

"Για μένα το πρώτο σύστημα είναι το 4-3-3. Επειδή είναι ένα σύστημα που κατά την διάρκεια του ματς μπορούμε να το αλλάξουμε εύκολα, έχει ελαστικότητα. Οι κινήσεις μέσα στο γήπεδο, πάντως, είναι σημαντικότερο από τις τοποθετήσεις μέσα σε αυτό".

 "Το να έχεις οπαδούς σας αυτούς που έχει ο ΠΑΟΚ είναι σίγουρα ένα πλεονέκτημα για εμάς. Ελπίζω να συνεχίσει να είναι ο 12ος παίκτης. Τα μηνύματά μου προς αυτούς νομίζω ότι τα πέρασα, είμαι κάποιος που κρατάει τα πόδια του στην γη και με την δουλειά μου προσπαθώ να φτάσω στο όνειρό μου, σκέφτομαι με το κεφάλι και όχι με την καρδιά".
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου