Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

ΜΟΝΟ Ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΣ

Ακούω για διχασμό στον λαό του ΠΑΟΚ για το θέμα του Βρύζα κ τρελαίνομαι, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να είμαστε με τον έναν με τον αλλον η κ με τους δυο μαζί? Γιατί να ικετεύω τον Ζήση να έρθει αν δεν θέλει? Γιατί να ζητάω από τον Θοδωρή να τον φέρει πάση θυσία? Όταν αυτό που πρέπει να κάνουν εδώ κ ένα χρόνο τώρα δεν το κάνουν?

Κ εννοώ το να μας δώσουν σαφείς κ ξεκάθαρες απαντήσεις στο τι παίχτηκε κ τα έκαναν μαντάρα, τι παίχτηκε κ ακόμη δεν μπορούν οι άλλοτε κουμπάροι κ αδερφοί να τα βρουν?
Αυτό είναι κάτι που οφείλουν να το κάνουν έπρεπε ήδη να το είχαν κάνει, γιατί πολύ απλά δεν μάλωσα εγώ με τον κολλητό μου αλλα οι διαχειριστές της περιουσίας μου, κ οφείλουν να μου εξηγήσουν γιατί τα έκαναν άνω κάτω. 
Επίσης κ τα αδέρφια μας οφείλουν να συνειδητοποιήσουν ότι κανείς δεν είναι αναντικατάστατος, είτε είναι παίχτης είτε παράγοντας. κανένας δεν είναι μόνιμος κ κανένας αναντικατάστατος πέρα από τον ΠΑΟΚ. ο ΠΑΟΚ υπήρχε, υπάρχει, κ θα υπάρχει όσα πρόσωπα κ αν έρθουν η φύγουν. 
Κ επανέρχομαι στον Ζήση, τη καταλαβαίνω εγώ από την στάση του. 
1) Μας έχει γραμμένους κανονικά διαφορετικά θα έδινε μια σαφής απάντησή κ δεν θα άφηνε το θέμα να διαιωνίζεται. 
2) Προτιμά τον Βαζελο αλλα σκέφτεται την αντίδραση που θα έχει ο λαός μας κ γιαυτό μάλλον θα μείνει στην Εθνική γιαυτό κ ακολούθησε την ομάδα στην Αμερική. 
Ακόμη κ αν σε κάποια σημεία αποδειχτεί ότι είμαι λάθος αν δηλαδή ο Ζήσης αποφασίσει να επιστρέψει στην ουσία έχω την αίσθηση ότι δεν κάνω λάθος. 
Και το μόνο σίγουρο είναι ότι πότε δεν θα μάθουμε την αλήθεια κ ότι μόνο ο ΠΑΟΚ είναι αναντικατάστατος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου