Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

ΥΠΟΜΟΝΗ...ΛΙΓΟ ΕΜΕΙΝΕ...Ο ΧΑΒΟΣ ΚΑΙ ΟΙ 35ΑΡΗΔΕΣ...


Λίγο έμεινε αδέρφια... 10 ματσάκια μείνανε για να τελειώσει το φετινό βασανιστήριο των ματιών μας.... Αν και εφόσον βέβαια περάσουμε στα κλαίει ωχ!!!

Υπομονή χρειάζεται και τίποτα άλλο...’Άλλωστε φέτος συνηθίσαμε στις φάπες δεν μασάμε Χάβο έχουμε στον πάγκο...Εγγύηση!!!

Αλήθεια διάβασε κανείς τις δηλώσεις του Γκαρσία? Γερασμένη ομάδα βετεράνων χαρακτηρίζει τον Δικέφαλο...Τα ίδια δεν έλεγε πριν από κάνα δυο βδομάδες και ο Μπεκρίμοβιτς και όλοι πέσαμε πάνω του να των φάμε?

Συμφωνώ με τον Παυλάρα, έχει δίκαιο...Ο κύκλος αυτής της ομάδας έκλεισε θα συμπληρώσω εγώ... 

Κοίτα που φτάσαμε...Να παρακαλάμε να γίνει η εκδίκαση της υπόθεσης αυτήν την Πέμπτη, προκειμένου αν τιμωρηθούμε να είναι μόνο για το Πρωτάθλημα και όχι για τα play off…

Και επανέρχομαι στο πουλέν μου...τον Ιωακείμ... Είδατε κοουτσάρισμα ο μέγιστος? Η χαρά του αντίπαλου προπονητή...προβλέψιμος μέχρι αηδίας...

Πάντως εγώ αν ήμουν αντίπαλος προπονητής και αντιμετώπιζα τον ΠΑΟΚ, θα έβαζα στην εντεκάδα ό,τι ποιο γέρικο έχω!

Δεν είδατε πάρτι που έστησαν τα τελευταία 2 ματς παίκτες όπως ο Δέλλας, ο Λύμπε, ο Νεμπεγλέρας και ο Σφακιανάκης? Όλοι πάνω από τα 35...

Ο Αετός πεθαίνει στον αέρα...Μας τραγουδούσαν οι φενταγίν...

Και αν δεν το διέθετα σε ποδοσφαιριστή, θα μπορούσα κάλλιστα να βάλω τον φροντιστή του γηπέδου, τον τύπο στο κυλικείο της κερκίδας, η ακόμα και τον Παππού μου! Όσο πιο παλιό, τόσο πιο καλό! Σαν το κρασί ένα πράμα, όσο ωριμάζει  τόσο πιο εύκολα σε μεθάει!

Οπότε φίλε μου και με αφορμή το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι με την υποβιβασμένη Λάρισα, αν θέλεις να βγάλεις ένα καλό μεροκάματο, παίξε σκόρερ Νταμπίζα Μετίν η Βενετίδη! Όλοι, άνω των 35!

Μάκη μου όταν μία πλευρά έχει τρύπα σε μέγεθος αυτοκινητόδρομου, δεν βάζεις μέσα το Lada Niva, συνεχίζεις με το Mazda 6, και ας έχει αυτό να κάνει service 2-3 χρόνια!

Μου αρέσει που χαιρόμασταν όταν υπέγραψε στον ΠΑΟΚ το “αεροπλάνο” όπως τον χαρακτήρισε ο Ιωακείμ....

Νέο Λίνο της δεξιάς πλευράς τον είχαν χαρακτηρίσει...Ίδιο στιλ παιχνιδιού...Για καλό τα έλεγαν? Δεν μας έφτανε ο ένας αόρατος μπακ, πήραμε και δεύτερο για την άλλη πλευρά...

Αλήθεια προσέξατε τι άλλο κοινό έχουν αυτοί οι δύο αόρατοι βραζιλιάνοι μπακ? Και τους δύο ,οι ομάδες τους τους άφησαν με ελεύθερη μεταγραφή μέσα Ιανουαρίου για να έρθουν στον ΠΑΟΚ......Τυχαίο? Δε νομίζω...Αμάν έκαναν να τους ξεφορτωθούν μάλλον...

Ήθελα να ξέρα, και εκείνος ο Μιχαηλίδης στον πάγκο, δεν τα βλέπει όλα αυτά τα τρομερά που κάνει ο Ιωακείμ, ώστε να συμβουλεύσει ανάλογα; Η είναι εκείνος που του τα σφυράει, οεεεοοο! Κρίμα γιατί τον είχα και σε εκτίμηση...

Εγώ άμα ήμουν το Νο9 πάντως, θα έπαιρνα κάρτες συνέχεια μπας και κάτσω πάγκο σε ένα παιχνίδι! Θα ήθελα και να ξεκουραστώ λίγο! Εκτός και αν υπάρχει όρος για συμμετοχές στο συμβόλαιο....

Τον Ελ Ζαρίδη πως τον είδατε? Καλούτσικος ήταν ,το πάλεψε έτρεξε πίεσε και έβαλε και γκολάκι...Και ξαφνικά από εκεί που ήμασταν το μπούλο ρε άμπαλε...Φτάσαμε στο μπράβο παικταρά μου και στο γιατί τον έβγαλε ο Ιωακείμ...Κλασσικοί Έλληνες

Μια από τα ίδια και ο Αρίας...Καλός ήταν και άμα έβαζε και το δοκάρι, ποιος θα μας άκουγε...Εγώ απλά κρατάω μια πισινή...Θέλω να τον δω και σε άλλα παιχνίδια...Άλλωστε πόσες φορές κάναμε παικταρά έναν ποδοσφαιριστή από ένα και μόνο αγώνα...

Ας σταματήσουμε εδώ όμως την κακόπιστη κριτική μας καθώς ο Μάκης ξέρει, ο πρόεδρος τον στηρίζει (κακή ιδέα για μένα) ενώ όλοι οι άλλοι δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου