Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ(?) ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ Ο ΒΙΤΟΛΟ(ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ)

Ο Ισπανός με δηλώσεις του στον «Sport103fm» αναφέρθηκε στις μέρες της αποθεραπείας του, για το πότε υπολογίζει να επιστρέψει στην Ελλάδα και στους αγωνιστικούς χώρους.

"Αισθάνομαι χαρούμενος που τελικά ξεπέρασα το πρόβλημα που δημιουργήθηκε. Προσπαθώ με ασκήσεις, θεραπεία και όλα αυτά που μου έχουν πει να κάνω να επανέλθω σε κανονικά επίπεδα. Στα επίπεδα που ήμουν πριν τον τραυματισμό μου. Αισθάνομαι πολύ καλύτερα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μου έκαναν τρεις επεμβάσεις και αυτό με πήγε πολύ πίσω από αυτό που είχαμε υπολογίσει. Τώρα πρέπει σιγά – σιγά να δυναμώσω το πόδι μου και να επανέλθω σε κανονικά επίπεδα."

"Ήταν κάτι πολύ άσχημο για εμένα σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Ήταν μία πολύ πικρή εμπειρία. Το σημαντικό είναι ότι το ξεπέρασα και γίνομαι καλά."


"Με την άδεια του προπονητή μου και του ιατρικού τιμ της ομάδας μου, έμεινα εδώ για να κάνω τη θεραπεία μου. Μου έδωσαν άδεια μέχρι να αισθανθώ καλά. Πιστεύω ότι αυτό το Σαββατοκύριακο ή μέχρι τη Δευτέρα θα ξεκινήσω το ταξίδι μου για την Ελλάδα."

"Εγώ αυτό που επιθυμώ από την πρώτη στιγμή είναι να επανέλθω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Υπάρχουν πολλά πράγματα και δεν πρέπει να βιαστούμε. Ξυπνάω κάθε πρωί και σκέφτομαι ότι πρέπει να τρέξω να παίξω. Το συντομότερο δυνατό."

"Αυτό που θέλω είναι η ομάδα να κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Θα ήθελα να παίξω, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να κερδίσουμε."

"Δουλεύω κάθε μέρα για να προλάβω ένα από τα δύο αυτά παιχνίδια. Το αν θα προλάβω θα το δείξουν οι επόμενες ημέρες."

"Ήμουν 15 μέρες στο νοσοκομείο. Είχα επαφή με τους συμπαίκτες μου και τη διοίκηση του ΠΑΟΚ. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά και θέλω να τους πω ότι σύντομα θα είμαι κοντά τους."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου