Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

ΝΕΑ ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΖΛ ΚΑΙ ΣΚΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΕΟ-ΠΑΟΚΤΣΗ...


Διαβάστε τη νέα έρευνα για το προφίλ του σύγχρονου νέο-Παοκτσή  ....

Στον   Ζαγοράκη   λέμε...;
1. Ναι 43,5%
2. Όχι 17%
3. Ανάλογα το πώς  διαχειρίζεται το άνοιγμα  39,5%

Πόσο εύκολα κάνεις κριτική στην ομάδα ;
1. Δεν κάνω ποτέ  31,5%
2. Αν είμαστε πολύ καιρό με τον ίδιο πρόεδρο , δεν έχω θέμα 42%
3. Πάνω στην ένταση της στιγμής  μέσα στο γήπεδο  όλα επιτρέπονται 26,5%

Το καλύτερο πειστήριο διοικητικής αθωότητας είναι
1. Να μου κάνει μία ώρα  συνέντευξη τύπου  52%
2. Να χωθεί με τις άκρες της σε όλα τα ΜΜΕ για να προπαγανδίσει  31,5%
3. Ποιος τα χρειάζεται τα πειστήρια ; 16,5%

Ποια στάση προτιμάς στο  θέμα Σαλπιγγίδη ;
1. Την παραδοσιακή φυσικά, που επιτρέπει και  ο πρόεδρος  20,5%
2. Να είμαι εγώ  σαν λαός  ηθικά από πάνω 37,5%
3.  Να δω τον προδότη να σέρνεται στα τέσσερα 42%

Μετά το  κλαρίνο(ήττα)  ...; ειλικρινά ...; τι θέλεις;
1. Ένα τσιγάρο και ύπνο 19,5%
2. Κι άλλο  κράξιμο  30%
3. Την ηρεμία μου 13,5%
4. Μια  νότα αισιοδοξίας από τα ράδια  37%

Έχεις κάνει ποτέ σου  κατάληψη /πορεία /εκδρομή ;
1. Όχι, ντρέπομαι πολύ 44,5%
2. Μια-δυο φορές, όταν  έπαιζε η ομάδα  μου στο εξωτερικό 43,5%
3. Στο σύνδεσμο  με ήξεραν και οι πέτρες 12%

Θα έβγαζες αποκαλυπτικές φωτογραφίες  διοικούντα της ομάδας σου με λαμόγιο της παράγκας;
1. Α πα πα!!! Δεν ανακατεύομαι στα προσωπικά του προέδρου 39,5%
2. Έχω βγάλει ήδη 29,5%
3. Ας τολμήσει να εμφανιστεί με αλλόθρησκο   31%

Τι θα έλεγες για λίγο ξύλο  στους παίκτες την ώρα ενδεχόμενης απεργίας ;
1. Δεν θα το επέτρεπα ποτέ 27,5%
2. Για κανένα χαστουκάκι στον ποπό δεν θα έλεγα όχι 49%
3. Βρε, βαράτε  τους  κι ας κλαίνε  23,5%

Έχεις κάνει ποτέ  πέσιμο   σε παραπάνω από έναν  αλλόθρησκο ;
1. Όχι. Δύο είναι αρκετοί στην οπαδική μου "καριέρα" 75,5%
2. Όχι, αλλά δεν θα ήμουν αρνητικός  να δοκιμάσω κάποια φορά 16%
3. Αμέ. Όλοι οι  αλλόθρησκοι εξάλλου είναι φλώροι  8,5%

Πόσες φορές θέλεις να  ασχολείσαι με τον ΠΑΟΚ  μέσα την εβδομάδα;
1. Μία φορά την εβδομάδα είναι αρκετή 12,5%
2. 3-4 φορές την εβδομάδα είναι μια χαρά 62%
3. Δεν αντέχω αν δεν  ακούω /διαβάζω /μαθαίνω για ΠΑΟΚ κάθε λίγες ώρες μέσα στη μέρα 25,5%

Χρησιμοποιείς  πυρσούς/strobos/μπουκάλια στο γήπεδο κατά τη διάρκεια του  αγώνα ;
1. Όχι βέβαια. Αυτά είναι του διαβόλου 29,5%
2. Μόνο όταν  παίζουμε ντέρμπι  57%
3. Πού να δεις τις καινούργιες  κροτίδες  που αγόρασα 13,5%

Προσποιείσαι  ικανοποίηση παρά την ήττα ;
1. Όταν δεν θέλω να στεναχωρηθούν οι παίκτες  που έκαναν  τόση προσπάθεια 38,5%
2. Ποτέ. Να κάτσουν  ο ι  άχρηστο ι  να προσπαθήσουν  να με ικανοποιήσουν  44%
3. Πολύ συχνά. Τους  κάνει τόσο ευτυχισμένους  να νομίζουν  ότι  είμαστε κορόιδα  17,5%

Πόση ώρα διαρκεί το ιδανικό  σύνθημα ;
1. Μερικά λεπτά αρκεί να έχει ένταση 27,5%
2. Το καλό που του θέλω να μην τελειώσει στα πρώτα 10 λεπτά 32,5%
3. Θέλω ο άλλος  δίπλα μου να περάσει τουλάχιστον 40 λεπτά  φτύνοντας το λαρύγγι του πάνω μου 40%

Πώς θα αντιδρούσες αν σου πρότεινε  ο πρόεδρος να κάνετε μαζί  διοίκηση ;
1. Τα καταφέρνει αρκετά καλά και μόνος του. Δεν μας έχει ανάγκη 57%
2. Θα τον έστελνα να  πάει να δει πως κατάντησαν τα σκουλήκια  και να γυρίσει μετά στη θέση του  36%
3. Είμαι ανοιχτός  σε νέες προτάσεις 7%

Έχεις  παρακολουθήσει ποτέ αγώνα αντιπάλου με αλλόθρησκο ;
1. Για ανώμαλο  με πέρασες; 64%
2. Όχι ακριβώς  παρακολουθήσει , αλλά   μπάνισα λίγο Ολυμπιακό μ'ένα φίλο γαύρο ένα βράδυ που είχα γίνει γκολ 17,5%
3. Δεν  το έχω κάνει  , αλλά έχω περιέργεια να δω πώς είναι 18,5%

Ποιος χώρος  για να δεις ματς του ΠΑΟΚ σε εξιτάρει περισσότερο;
1. Ο σύνδεσμος  15,5%
2. Το  γήπεδο της ομάδας μου φυσικά 28%
3. Μια ωραία  καφετέρια με 42άρα οθόνη  33,5%
4.  Ο καναπές στο σαλόνι του σπιτιού μου 23%

Το ιδανικό  σέντερ φορ  για σένα είναι
1. το  ακριβότερο δυνατό  3,5%
2. ψηλό και  ογκώδες  για μην πονάω  στην περιοχή του αντιπάλου 6%
3. κοντό και πρόθυμο σαν τον Σαλπιγγίδη  78,5%
4 ποιο σέντερ φορ? Έχεις Μπαλάφα!!!  12%


Πόσο συχνά  πηγαίνεις στο γήπεδο ;
1. Δεν έχω  πάει  ποτέ 24%
2. Σπάνια 45%
3. Κάθε φορά που  παίζει η ομάδα  μου 31%

Επιδίδεσαι σε  εξύβριση των συγγενών  του  αντιπάλου  σου;
1. Ποτέ, το σιχαίνομαι 20,5%
2. Μόνο του  μισητού  μου  αντιπάλου  40,5%
3. Βεβαίως, δεν έχω κανένα πρόβλημα 39%

Σε πειράζει το trash talking  στα συνθήματα των αντιπάλων οπαδών κατά τη διάρκεια του  μεταξύ σας αγώνα ;
1. Μίλα μου βρόμικα για να με ανάψεις 73%
2. Ναι, με ξενερώνει 12%
3. Εγώ μιλάω ακόμη πιο βρώμικα απ' αυτούς   15%

Υ.Γ. Όσοι από εσάς κατάλαβαν το χιουμοριστικό χαρακτήρα και το νόημα της "έρευνας", έχει καλώς...όσοι πάλι δεν μπορέσατε καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ σας και περιμένετε την συνέντευξη τύπου της διοίκησης πρωτοδικείου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου