Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΙΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ Ο ΓΙΑΝΝΟΥ. ΣΤΟΧΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΩ ΤΗΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΦΑΝΕΛΑ

Παίκτης του ΠΑΟΚ είναι και με βούλα ο Απόστολος Γιάννου. Ο νεαρός επιθετικός βρέθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής (30/9) στα γραφεία της "ασπρόμαυρης" ΠΑΕ και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας τριών χρόνων.

Το νέο απόκτημα του ΠΑΟΚ θα πραγματοποιήσει το απόγευμα της Παρασκευής (30/9) στις 16:30 την πρώτη του προπόνηση με την ασπρόμαυρη φόρμα και θα γνωρίσει τους νέους του συμπαίκτες.

Η σχετική ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει: "Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον 21χρονο (γεν. 25/1/90) επιθετικό Απόστολο Γιάννου. Ο διεθνής με την Ελπίδων ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο έως τις 30/6/2014".

Στις πρώτες του δηλώσεις σαν παίκτης του Δικεφάλου το νέο μεταγραφικό απόκτημα του "Δικεφάλου" μίλησε τονίζοντας ότι στόχος του είναι η καθιέρωση με τα ασπρόμαυρα.

Για την επιλογή του να έρθει στον ΠΑΟΚ: "Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστώ τη διοίκηση και τον προπονητή του ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ. Θέλω να τους δικαιώσω πλήρως".

Για το αν τον βοήθησε η παρουσία του στην Εθνική: "Μου δόθηκαν ευκαιρίες να αγωνιστώ με τη φανέλα της Εθνικής και άνοιξε ο δρόμος για να αγωνιστώ στον ΠΑΟΚ".

Για το ότι στην επιθετική γραμμή του ΠΑΟΚ υπάρχουν καλοί παίκτες: "Ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλη ομάδα, έχει πολύ καλούς επιθετικούς και μέσα σε αυτούς θα ήθελα να δουλέψω και εγώ, να γίνω ακόμη καλύτερος και να βοηθήσω τη νέα μου ομάδα".

Για το αν χρειάζεται χρόνο να μπει σε κανονικούς αγωνιστικούς ρυθμούς: "Χρειάζομαι χρόνο, αλλά πιστεύω σε δέκα μέρες θα είμαι έτοιμος".

Για το ποια η άποψη του για την ομάδα του ΠΑΟΚ: "Μου έχει δείξει ότι είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Εμένα μου αρέσει ο τρόπος που παίζει και νομίζω ότι αν συνεχίσει έτσι θα πάει ψηλά".

Για το τι μήνυμα στέλνει στον κόσμο του ΠΑΟΚ: "Θέλω να αποδείξω ότι μπορώ να παίξω σε αυτήν την ομάδα. Θέλω να με αγαπήσουν και να τους αγαπήσω και εγώ".

πηγή olapaok.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου