Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ

Τέλος ο Βιτολο από τον ΠΑΟΚ κ μάλιστα ελεύθερος. Κ κάποια από τα αδέρφια μας τα έχουν βάλει μαζί του, όχι κ τόσο άδικα αλλά μήπως η πραγματικές ευθύνες είναι αλλού? Κ εννοώ την επίσημη ΠΑΕ, τη έκανε για να το αποτρέπει? Η μάλλον τη έκανε για να μην το αποτρέπει.
Είναι γνωστό το ιστορικό του Βιτολο με τον ίδιο τρόπο τον πήρε ο ρουλις κ εμείς από αυτόν αρα δεν ήταν ανημέρωτοι ούτε πιάστηκαν στον ύπνο, κ εδώ τίθεται το μεγάλο ερώτημα προς τους επιτελείς της ΠΑΕ.
Γιατί άφησαν τα πράγματα να φτάσουν εκεί? γιατί δεν του έβαλαν νωρίτερα τα δεδουλευμένα κ να τον χορέψουν όπως θα ήταν το συμφέρων τις ομάδας μας? 
Γιατί εγώ ο αιμοδότης, ο οπαδός, κ μέτοχος τις ομάδας όχι μόνο να μην ρωτούμε κ να μην έχω δικαίωμα λόγου αλλά να είμαι κ υποχρεωμένος να δω κ πάλι το ίδιο έργο μετά από τόσα που περάσαμε κ δώσαμε σε ένα όνειρο που απ ότι φαίνεται είναι κ θα μείνει όνειρο το ο ΠΑΟΚ πάνω απ όλα κ απ όλους. 
Κ μιλώ για το έργο που είχαμε ζήσει με την φυγή του Σάλπι, κ τώρα έχουμε την φυγή του Βιτολο αύριο ποιος έχει σειρά? 
Φυσικά ο Βιτολο ήταν κ είναι ψυχρός επαγγελματίας δεν καταλαβαίνει από αισθηματισμός, οι επιτελείς της ΠΑΕ ομως τι είναι άσχετοι η κάτι χειρότερο? 
Δεν θα κάνω εικασίες δεν έχω σκοπό να πυροδοτίσω το κλίμα αλλά δεν μπορώ να ανεχτώ ούτε κ να δεχτώ ότι πουληθήκαμε από την ιδία την ομάδα που στηρίξαμε κ στηρίζουμε με κόπο κ αίμα. 
Δεν μπορώ να είμαι για ακόμη μια φορά στο ίδιο έργο θεατής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου