Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

ΜΕΤΑ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΑΜΕ?

Επειδή παρατηρήσαμε πρόβλημα με τις κοινοποιήσεις των απόψεων μας και επειδή αρκετά συκοφαντικά ακούγονται η πρόκειται να ακουστούν τις επόμενες ώρες μέσα στο fb για μένα και το blog, θα ήθελα να πω ένα δύο πραγματάκια για να ξεκαθαρίσω μια και καλή την θέση μου.


Προφανώς κάποιοι μάλλον έχουν ενοχληθεί από τις δημοσιεύσεις και τα άρθρα μας, γι αυτό και έκαναν αναφορά του blog και της σελίδας μας στο fb, προκειμένου να μην μπορούμε να κοινοποιούμε και να λέμε ελεύθερα την γνώμη μας για θέματα που αφορούν την μεγάλη μας καψούρα τον ΠΑΟΚ.
Κατά καιρούς έχω κατηγορηθεί από φίλους και γνωστούς σαν γκρινιάρης, σαν “αντί-παοκτσής”, σαν απαισιόδοξος, αλλά ποτέ σαν άτομο χειραγωγίσιμο το οποίο επιζητεί την προσωπική του προβολή ...
Την κριτική καλοπροαίρετη η κακοπροαίρετη όσον αφορά τις απόψεις και τις σκέψεις μου, την δέχομαι και την αξιολογώ ανάλογα...
Δεν δέχομαι όμως την συκοφαντία και το να αμφισβητούνται οι προθέσεις μου...Δεν δεχόμαστε κάποιοι να προσπαθούν να μας κλείσουν το στόμα.

Εγώ ποτέ μου δεν ήμουν τσάτσος κανενός, δεν υπήρξα ποτέ υποχείριο κανενός...Ουδέποτε έγραψα η έκανα κάτι με σκοπό να αβαντάρω η να ασκήσω πόλεμο σε κανέναν και για τίποτα...Ουδέποτε προσπάθησα να δημιουργήσω θέμα εις βάρος του ΠΑΟΚ.

Τις προσωπικές μου σκέψεις και απόψεις για θέματα που αφορούν τον ΠΑΟΚ καταθέτω...Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο...

Σκοπός μας είναι η δημιουργία μια παρέας η οποία ελεύθερα θα εκφράζει την άποψη της και δεν θα έχει προσωπικό όφελος και κέρδος από κανέναν και για τίποτα.

Ερασιτέχνες είμαστε και όχι επαγγελματίες ρεπόρτερ του ΠΑΟΚ, και ποτέ δεν πρόκειται να λειτουργήσουμε με αυτό το σκεπτικό.

Ναι μου αρέσει να γράφω την άποψη μου ελεύθερα, ναι μου αρέσει να ξέρω ότι κάποιοι την αποδέχονται και τους αρέσει, ναι θέλω να κάνω και άλλους Παοκτσίδες να ασχοληθούν και να μπουν στην διαδικασία να γράψουν και αυτοί την άποψη τους!!! 
Αν δεν μου άρεσε να μοιράζομαι τις απόψεις μου με άλλους Παοκτσίδες, τότε θα έγραφα κανένα ημερολόγιο η καμία αυτοβιογραφία...
Είναι κακό? Είναι λόγος αυτός για να προσπαθούν κάποιοι να μπλοκάρουν τις δημοσιεύσεις και την κοινοποίηση των απόψεων μας?
Και ρωτώ...Για ποιόν λόγο το κάνω αυτό? Έχω μήπως κάποιο όφελος? Κερδίζω κάτι?
ΌΧΙ!!! Το blog ουδέποτε είχε κάποια διαφήμιση με σκοπό το κέρδος και ουδέποτε θα έχει...Ουδέποτε στήριξε άτομα, καταστάσεις η οτιδήποτε άλλο με σκοπό κάποιο όφελος.
Ακόμη το γεγονός ότι όλα τα άρθρα, όλες οι δημοσιεύσεις και όλες οι απόψεις έχουν γίνει αποκλειστικά από 2-3 και μόνο άτομα, κάτι δείχνει...

Το blog είναι ένα χόμπι ,ένα ενδιαφέρον, μια διασκέδαση, μια ασχολία για την οποία όχι μόνο δεν έχω κάποιο όφελος αλλά ξοδεύω κιόλας, πολύτιμο χρόνο από την προσωπική μου ζωή, και την ενασχόληση με την οικογένεια μου και γι αυτό δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να μου το κάνει άνω κάτω...
Το κάνω γιατί με ευχαριστεί και γιατί έτσι ασχολούμαι με αυτό που αγαπάω...τον ΠΑΟΚ.

Το Blog αυτό ανήκει στον αγνό κόσμο του ΠΑΟΚ που θέλει ελεύθερα να εκφράσει την άποψη του και σε κανέναν άλλον...Εμείς δερβέναγα πάνω από το κεφάλι μας δεν βάλαμε ούτε και θα βάλουμε πότε!!!

Τότε όλοι εκείνοι που μας κατηγορούν, ας αρχίσουν να συκοφαντούν και να βρίζουν και όλους εσάς που διαβάζετε και ασχολείστε με όλα τα ΠΑΟΚτσίδικα blog, site κλπ.
Αυτά ήθελα να πω και συγνώμη αν σας κούρασα...Όσο για τους υπόλοιπους αν δεν σας αρέσει κάτι μην το διαβάζετε και μην ασχολείστε με αυτό ενώ αν δεν μας γουστάρετε σβήστε μας από φίλους σας στο fb και μην προσπαθείτε να μας φιμώσετε...

2 σχόλια:

  1. ΑΔΕΡΦΕ ΓΡΑΦΤΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΜΗΝ ΧΑΛΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΝΑΝΕ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ!! Vaggelis seleo

    ΑπάντησηΔιαγραφή