Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

34 ΧΡΟΝΙΑ...34 ΑΤΑΚΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ PABLO!!!

34 χρόνια, 34 ατάκες

Ο Πάμπλο Γκαρσία έχει σήμερα τα γενέθλιά του! Κλείνει τα 34 καθώς είναι γεννημένος στις 11/5/1977.Σας παρουσιάζει τις 34 καλύτερες ατάκες, που έχει πει κατά καιρούς…
Άλλες προκάλεσαν αντιδράσεις, άλλες επιδοκιμασίες, άλλες την κλήση του στον αθλητικό δικαστή. Ο Πάμπλο Γκαρσία, πάντως, όταν αποφασίζει να μιλήσει, έχει κάτι να πει...


1. Το «caer esta permitido levantarse es obligatorio» που σημαίνει «Επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να ξανασηκωθείς το έχει και τατουάζ στο στήθος. «Αυτό το ακολουθώ και στη ζωή μου», έχει πει.

2. «Εκτός από το σύνθημα της ζωής μου, έχω κάνει τατουάζ το όνομα της μητέρας μου, Κριστίνα, τον Αρτιγκα που ήταν ο απελευθερωτής της χώρας μου και έναν ινδιάνο, συν τα ονόματα των παιδιών μου. Όταν φύγω από τη Θεσσαλονίκη θα κάνω τατουάζ και το Δικέφαλος Αετό του ΠΑΟΚ…», είπε πέρυσι.

3. Στην προσωπική του ζωή είναι πολύ ήρεμος. Μέσα στο γήπεδο γίνεται άλλος άνθρωπος Την πρώτη του χρονιά στον ΠΑΟΚ, στο Χαριλάου μετά από ένα σκληρό μαρκάρισμα του Νάτσο Γκαρσία του Άρη (με τον οποίο είχε μία παλιά κόντρα από τα ματς Ουρουγουάης - Βολιβίας) σηκώθηκε αμέσως (άλλος μπορεί να έμενε ακόμη πεσμένος κάτω...) κόλλησε το πρόσωπό του, στο πρόσωπο του αντιπάλου και του είπε: «Θα σε καθαρίσω εδώ μέσα…».

4. «ΠΑΟΚ Θρησκεία Τρομοκρατία, Τιμή και Δόξα στον Πάμπλο τον Γκαρσία», είναι το σύνθημα που φωνάζει κάθε τόσο ο κόσμος του Δικεφάλου στο γήπεδο. Επίσης όταν έπαιζε στην Οσασούνα, οι οπαδοί της ομάδας της Παμπλόνα αναρτούσαν ένα πανό το οποίο έγραφε: «Πιστεύουμε σε ένα θεό τον Πάμπλο Γκαρσία!»

5. «Νιώθω 100% ΠΑΟΚτσής! Και στην Οσασούνα οι φίλαθλοι μου έδειχναν την αγάπη τους, αλλά αυτό που γίνεται στην Ελλάδα με τον κόσμο του ΠΑΟΚ είναι ανεπανάληπτο», παραδέχθηκε πέρυσι.

6. Τι θα λέει στους συμπατριώτες του στην Ουρουγουάη για τον ΠΑΟΚ; «Όταν ήρθα αρχικά στη Θεσσαλονίκη δεν περίμενα με τίποτε πως θα ήταν έτσι η κατάσταση, ήρθα σε μια πόλη που με αγαπούν και όπως αποδείχθηκε ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω. Ο ΠΑΟΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και νομίζω ότι το αποδεικνύει συνεχώς αυτό, θα έχω να λέω πως έφυγα από την Ευρώπη αγωνιζόμενος σε μια πραγματικά μεγάλη ομάδα, το πιστεύω αυτό» (και κάτι ψιλά για τη μητέρα του...)

7. «Πάμε στοίχημα ότι ο Ντιόγο θα φοβηθεί να έρθει στην Τούμπα;», έλεγε σίγουρος ο Γκαρσία μετά από όσα έγιναν στο ματς του Καραϊσκάκη το Νοέμβριο του 2008. Κανείς δεν έβαλε στοίχημα μαζί του... Ένας τρελαμένος οπαδός του ΠΑΟΚ όμως στο Λονδίνο τον άκουσε και τελικά κέρδισε 1.500 λίρες! Επισκέφτηκε ένα μεγάλο γραφείο στοιχημάτων στην πρωτεύουσα της Αγγλίας και ζήτησε να παίξει κάτι εκτός δελτίων... Οι άνθρωποι της εταιρίας του έδωσαν απόδοση 15 για το συγκεκριμένο στοίχημα και αυτός έβαλε 100 λίρες στο ποντάρισμα! Ένα μήνα κέρδισε 1.500 λίρες! Ο Ντιόγο εκείνη τη χρονιά δεν ανέβηκε στην Τούμπα ούτε για το παιχνίδι Κυπέλλου, αλλά ούτε και για το πρωτάθλημα! «Πού ήταν ο Ντιόγο; Περίμενα να τον δω… Πάντως, δεν πειράζει που δεν ήρθε. Θα κατέβω εγώ σε λίγο καιρό στον Πειραιά για να τον βρω…”, είχε πει μετά από το ματς του Κυπέλλου.

8. «Το σύνθημα ελευθερία ή θάνατος ειπώθηκε από τους 33 ήρωες του αγήματος του Αντόνιο Λαβαγιέχα, που οργάνωσε και πέτυχε την αντίσταση στις δυνάμεις κατοχής της Αργεντινής βάζοντας τις βάσεις για την ίδρυση του κράτους της Ουρουγουάης το 1825», έχει εξηγήσει ο Γκαρσία. Γι’ αυτό και το σύνθημα «Ελευθερία ή Θάνατος» στα ισπανικά, «Libertad o Muerte» κοσμεί το «θερμό» που κουβαλάει παντού και πάντα μαζί του ο Γκαρσία, με το... μαγικό του φίλτρο, το «μάτε», ένα ινδιάνικο τσάι, το οποίο κουβαλάει σε μεγάλες ποσότητες μαζί του από την πατρίδα του και δεν το αποχωρίζεται ποτέ!

9. «Μου αρέσει πολύ ο τρόπος με τον οποίον με δέχεται ο κόσμος του ΠΑΟΚ. Με κάνουν να νιώθω δικό τους άτομο. Αισθάνομαι πως είμαι Έλληνας. Και για μένα αυτό είναι σημαντικό», είχε πει σε συνέντευξη του όταν είχε πρωτοέρθει στην Ελλάδα.

10. Το Σεπτεμβρίου του 2002 μιλώντας σε ισπανικά μέσα είχε πει: "Ενα ποδοσφαιρικό παιχνίδι είναι όπως ένας πόλεμος. Μέσα στο γήπεδο όλα επιτρέπονται".

11. Τον Ιανουαρίου του 2004, ένα ματς Οσασούνα-Σεβίλλη για το πρωτάθλημα ήταν ένας αγώνας που σημαδεύτηκε από τα σκληρά τάκλιν και από τις δύο πλευρές. Εκείνο όμως που παιζόταν συνέχεια από τα ισπανικά κανάλια ήταν το πάτημα του Γκαρσία στον Μπαπτίστα. Όταν ζητήθηκε η παραδειγματική τιμωρία του, ο Ουρουγουανός απάντησε: "Αυτά είναι για αδερφές".

12. Στις 5 Ιανουαρίου 2008 ήταν δανεικός από τη Ρεάλ στη Μούρθια. Παραμονές του αγώνα με την Οσασούνα, στην οποία δοξάστηκε όσο κανείς, είχε πει: "Οταν είμαι στο γήπεδο δεν αναγνωρίζω ούτε καν τη μητέρα μου!", σχολιάζοντας το γεγονός ότι θα βρισκόταν αντιμέτωπος με την παλιά του ομάδα.

13. Από το 2004 μέχρι το 2007 δέχθηκε 45 κάρτες (κίτρινες και κόκκινες) στην Ισπανία! Μετά την αποβολή του με δύο κίτρινες σε ένα ματς Ατλέτικο Μαδρίτης-Οσασούνα στο Βιθέντε Καλντερόν την περίοδο 2004-05, μίλησε για… ρατσισμό (!) λέγοντας: "Στο ισπανικό πρωτάθλημα οι διαιτητές, σε περίπτωση που αμφιβάλλουν, πάντα θα αποβάλλουν τον Ουρουγουανό! Έχουν βάλει στο μάτι του Λατινοαμερικάνους. Πλέον ξέρω ότι κάθε πέντε αγωνιστικές θα χάσω μία, έχω αρχίσει και το αφομοιώνω στο μυαλό μου».

14. Τον Ιανουάριο του 2010 ανανέωσε τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ μέχρι το 2012, με τα μισά χρήματα από όσα έπαιρνε. «Δεν μετρώνται όλα στην ζωή με χρήματα Αυτό ζω στον ΠΑΟΚ δεν έχει τιμή. Αυτή η αγάπη που μου δείχνει ο κόσμος του ΠΑΟΚ σε μένα και την οικογένειά μου είναι απίστευτη», δήλωσε κερδίζοντας ακόμη περισσότερους πόντους στην εκτίμηση του κόσμου.

15. «Είμαι περήφανος επειδή έπαιξα στην καλύτερη ομάδα του κόσμου, τη Ρεάλ Μαδρίτης. Τώρα είμαι περήφανος που παίζω στην ομάδα με τον καλύτερο κόσμο, τον ΠΑΟΚ!», είχε πει αφού γνώρισε καλά τον κόσμο του ΠΑΟΚ.

16. Όταν ο Γκαρσία ρωτήθηκε τι θα έκανε αν πετύχαινε γκολ στο Καραϊσκάκη στο 0-1 του ΠΑΟΚ με τον Ολυμπιακό τον Ιανουάριο του 2010 (με το τέρμα του Εντίνιο), καθώς ο Ουρουγουανός είχε δοκάρι στο 88’ είπε: «Το σίγουρο είναι ότι αν έβαζα το γκολ ο ΠΑΟΚ θα έμενε με δέκα παίκτες! Διότι όλα και κάποια μαλακία θα έκανα...».

17. «Έχω παίξει σε μεγάλα πρωτάθλημα και μεγάλα γήπεδα. Καλό το Μπερναμπέου της Ρεάλ, καλό το Νόου Καμπ της Μπαρτσελόνα, αλλά η ατμόσφαιρα της Τούμπας δεν υπάρχει πουθενά!», έχει τονίσει όταν γνώρισε καλύτερα την Τούμπα!

18. Για την αιτία που έχασε ο ΠΑΟΚ πέρυσι το πρωτάθλημα είπε: "Πιστεύω ότι με μια σωστή διαιτησία στο παιχνίδι του Άρη θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε με αξιώσεις το πρωτάθλημα ως το τέλος", ενώ μία εβδομάδα μετά το παιχνίδι του Χαριλάου είπε για τον Σπάθα : "Τον έστειλαν για να χάσουμε το πρωτάθλημα. Απορώ πόσα τους δίνουν για να παίζουν έτσι". Τιμωρήθηκε με δύο μήνες αποκλεισμό με επίπληξη από την ΕΠΟ, με την υποχρέωση να ανακαλέσει τη δήλωσή του. Δεν το έκανε ποτέ.

19. Για τα όσα απολαμβάνει στην Ελλάδα έχει πει: "Βρίσκομαι σε άλλον πολιτισμό. Ζω πράγματα που δεν είχα ζήσει. Η λατρεία που έχει ο κόσμος είναι κάτι που κέρδισα όσο ζω εδώ. Έχω ανανεωθεί και σαν άνθρωπος. Αισθανόμουν γέρος έτσι κι αλλιώς, αλλά τώρα έχω ανανεωθεί, είμαι πολύ καλά. Αυτά έχω κερδίσει στην Ελλάδα".

20. «Δεν σκέφτομαι πολύ το μέλλον. Τι θα μπορεί να γίνει. Σήμερα είμαστε εδώ και πίνουμε καφέ και μπορεί αύριο... Ποιος ξέρει; Όμως, έτσι είναι η ζωή. Δεν στεναχωριέμαι. Ανανέωσα το συμβόλαιό μου με τον ΠΑΟΚ και είμαι πολύ χαρούμενος. Όταν αισθανθώ ότι δεν μπορώ να αποδώσω σωστά και δεν θα βρίσκομαι σε θέση να δώσω στην ομάδα αυτά που θέλει από εμένα, θα κάνω ένα βήμα δίπλα, και θα συνεχίσω αλλιώς», έχει εξηγήσει.

21. Για το όσα έγιναν στην φυσούνα στο "Καραϊσκάκη" μετά από το περσινό διπλό στα πλέι-οφ έχει πει: "Όταν τέλειωσε ο αγώνας άλλοι ήταν χαρούμενοι κι άλλοι όχι. Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Έχουν ξανασυμβεί. Τέλειωσε για μένα το συμβάν. Δεν υπάρχει πρόβλημα για μένα. Αυτό που μας πείραξε πιο πολύ ήταν αυτά που κάνανε στον Γιασέρ. Ήταν άνανδρο. Δεν είναι αντρίκειο να επιτίθενται τρεις σε έναν. Καλά θα κάνουν αυτοί που το έκαναν να προσέξουν, γιατί μπορεί να τους χτυπήσουν... οι Ταλιμπάν".

22. «Ο Μπέκαμ είχε παρεξηγηθεί μαζί μου επειδή τον πείραζα. Είχα κόψει μια σελίδα από ένα περιοδικό που είχε τη γυναίκα του σχεδόν γυμνή και την έβαλα στα αποδυτήρια της Ρεάλ. Από εκείνη τη μέρα και μετά δεν μου μιλούσε…», θυμήθηκε μιλώντας σε μία συνέντευξη.

23. «Πριν πάρω την απόφαση να έρθω στην Ελλάδα, είχα μιλήσει με τον Χόρχε Μπάριος. Μου είπε για τον ΠΑΟΚ και τη ζωή στη Θεσσαλονίκη και με έπεισε. Δεν θα μετάνιωνα ποτέ για επιλογή μου. Λίγες φορές έχω μετανιώσει. Η οικογένεια μου αισθάνεται πολύ καλά εδώ. Αν ήμουν είκοσι χρονών θα ήταν καλύτερα για μένα. Τώρα είμαι λίγο ...παππούς και τα γόνατα μου πονάνε… Πάνω από το συμβόλαιο είναι ο ανδρικός λόγος. Αν από την πλευρά μου δεν μπορώ να ανταποκριθώ περαιτέρω ή ο ΠΑΟΚ. έχει άλλες απαιτήσεις από μένα, τότε δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Παίρνω οικογένεια μου και φεύγω…»

24. «Δεν έχω ιδέα τι θα κάνω μετά τέλος καριέρας. Στη ζωή δεν μπορείς να κάνεις μακροπρόθεσμα σχέδια. Είχα προγραμματίσει διακοπές για να δω την μητέρα μου, τις μέρες που την έχασα… Πρέπει να δεις τη ζωή μέρα με τη μέρα, να χαρείς την οικογένεια σου. Μου αρέσει το ποδόσφαιρο. Άλλο όμως να είσαι παίκτης, άλλο προπονητής. Ίσως θα ήταν καλό να ασχοληθώ με την προπονητική…».

25. «Δεν τα πάω καλά με τις ξένες γλώσσες. Σίγουρα δεν είναι εύκολο για μένα να μάθω την ελληνική γλώσσα. Υπάρχουν πράγματα που καταλαβαίνω. Από την άλλη, κάποια πράγματα είναι καλύτερα να μην τα καταλαβαίνεις. Μικρός δεν διάβαζα και τώρα μου είναι ακόμη πιο δύσκολο. Λούφαρα πολύ στην παιδική μου ηλικία. Η μητέρα μου ήθελε να σπουδάσω και να πάω στο πανεπιστήμιο, Εγώ σπούδασα στον δρόμο, το καλύτερο πανεπιστήμιο είναι αυτό της ζωής…».

26. «Ο Μαλντίνι ήταν ο πιο ταπεινός συμπαίκτης που είχα, παρά το γεγονός ότι έχει κερδίσει τα πάντα. Πολύ ταπεινός ήταν και ο Ζιντάν. Αυτοί είναι και μεγάλοι παίκτες και μεγάλες προσωπικότητες», έχει πει για εκείνους τους συμπαίκτες που του έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση στην καριέρα του.

27. Έχει ερωτηθεί πολλές φορές για το "Μάτε", το ινδιάνικο τσάι που δεν αποχωρίζεται ποτέ: "Είναι ένα τσάι που έπιναν οι Ινδιάνοι. Στην Ουρουγουάη, μπορεί να μην βρεις φαγητό σε ένα σπίτι, αλλά Μάτε θα βρεις. Το πίνουν και στην Αργεντινή, αλλά με ζάχαρη, σαν τις γυναίκες. Εμείς το πίνουμε σκέτο, σαν άνδρες. Τώρα που κάνει κρύο όμως, προτιμώ και το ρακόμελο".

28. Ο Πάμπλο Γκαρσία πέρυσι επισκέφτηκε τα γραφεία της «Θύρας 4» και γράφτηκε μέλος του συνδέσμου. «Εσείς είστε η καρδιά του ΠΑΟΚ. Δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο τέτοιοι οπαδοί», είπε.

29. Μία από τις ερωτήσεις που του έκαναν εκεί αφορούσε το αν μετάνιωσε τη μπουνιά στον Ντιόγο. Αυτός απάντησε: "Πρώτος αυτός με κτύπησε και δεν μπορούσε να το αφήσω έτσι... Το μόνο πράγμα που μετανιώνω είναι που δεν του έριξα τη μπουνιά στο στόμα".

30. Ο Τάσος Κάκος τον απέβαλλε δύο φορές την πρώτη χρονιά που έπαιξε ο στον ΠΑΟΚ. «Πριν το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό είδαμε τον διαιτητή να μιλάει με τους παίκτες του, να γελάει. Επίσης βλέπουμε ότι στα εντός έδρας παιχνίδια του Ολυμπιακού το κάθε άγγιγμα δίνεται φάουλ. Σε ένα φάουλ που είχε γίνει πάνω στον Σορλέν στον αγώνα με τον Ολυμπιακό, αν το έκανα εγώ θα με τιμωρούσαν με τρεις αγωνιστικές και θα με είχαν στείλει στη φυλακή!!!», είχε πει κάποια στιγμή.

31. Μετά από την άδικη αποβολή στο ματς με τον Παναθηναϊκό και πάλι από τον Κάκο στα πλέι-οφ της σεζόν 2008-09 είπε ακόμη περισσότερα για τον Κερκυραίο διαιτητή: «Νομίζει ότι είναι ο… Κολίνα! Αλλά ο Κολίνα είναι μόνο ένας! Ήρθε εδώ για να μας κλέψει. Μας κορόιδεψε. Το έχω ξαναπεί. Είναι ο χειρότερος διαιτητής στην Ελλάδα. Αν είχα κάνει κάτι, δεν θα μιλούσα και δεν θα είχα τέτοια συμπεριφορά. Πείτε μου πότε ακούμπησα τον Σιμάο; Ο Κάκος είναι ο χειρότερος διαιτητής στην Ελλάδα και όταν παίζει στην Τούμπα κάνει τα ίδια. Όπως τιμωρούνται οι παίκτες, έτσι πρέπει να τιμωρούνται οι διαιτητές».

32. Όταν ρωτήθηκε στην επίσκεψή του στα γραφεία στη «Θύρα 4» πέρυσι για την ομάδα που αντιπαθεί περισσότερο στην Ελλάδα είπε: «Τον Ολυμπιακό! Μετά από όλα όσα έχω περάσει στα ματς με αυτούς, δεν θα μπορούσα να πω κάτι άλλο".

33. Από πέρυσι έχει πει αρκετές φορές ότι μπορεί να γράψει ολόκληρη εγκυκλοπαίδεια με αυτά που ζει στον ΠΑΟΚ. Φέτος μετά από τη νίκη με την ΑΕΚ στην Τούμπα για το πρωτάθλημα, ρωτήθηκε και για το αν έχει λήξει το επεισόδιο που είχε με το Χάβο όταν πρωτοανέλαβε την ομάδα. «Όλα είναι καλά πλέον. Ότι έγινε τότε ανήκει στο παρελθόν. Έχω πει πολλές φορές ότι μπορώ να γράψω βιβλίο με αυτά που έχω ζήσει στον ΠΑΟΚ. Δε θα σας πω περισσότερα τώρα, γιατί μετά δε θα διαβάσει κανένας το βιβλίο μου!», είπε με το γνωστό χιούμορ που τον διακρίνει.

34. Το Φεβρουάριο του 2009 σε συνέντευξη Τύπου αφού αναφέρθηκε για την ομάδα και τους υψηλούς στόχους που έχει και αφού συνέχισε λέγοντας διάφορα περί Ολυμπιακού και διαιτησίας συνέχισε μιλώντας για τον κόσμο του ΠΑΟΚ. «Σίγουρα οι οπαδοί μας είναι η μεγάλη διαφορά. Δεν έχω δει τέτοιους οπαδούς είτε στην Ευρώπη είτε στην Λατινική Αμερική, πιο παθιασμένους, πιο φανατικούς με την ομάδας του. Έχουν μεγάλα… αρχίδια!!!», είπε. Μάλιστα την τελευταία λέξη την είπε στα ελληνικά! Εκεί ο μεταφραστής, ο Αλέξανδρος Μανιάτογλου νόμιζε ότι παράκουσε και του ζήτησε να επαναλάβει τι είχε πει. Όταν ο Γκαρσία το επανέλαβε ξανά στα ελληνικά έπεσε πολύ γέλιο…

πηγή paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου