Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΟΙ ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΙΚΑΝΟΣ

Στην σημερινή προπόνηση ο Ιωακιμ Χαβινιο επεσήμανε στους παίχτες ότι όταν χάνεις τέτοια γκολ η είσαι ανίκανος η έχεις έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης..Κ εφόσον σε καμία περιπτώσει δεν τους θεωρεί ανίκανους τους έκανε παρατηρήσει,για έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης.
Κ εγώ ερωτώ έχουν μόνο οι παίχτες έλλειψη σε αυτόν τον τομέα? μήπως ο ανίκανος είναι αυτός? Γιατί δεν εξηγείτε διαφορετικά η επίμονη του σε λανθασμένες κ αποτυχημένες επιλογές.Κ το κακό είναι ότι τις κάνει κ αυτήν την στιγμή που γράφω.Συγκεκριμένα έχει τον Τσουκαλα ως αμυντικό χαφ, κ τον ανύπαρκτο Ιβιτς επιτελικό μέσο.Επίσης ετοιμάζεται να παίξει με μόνο προωθημένο τον Σαλπι κ όχι τον Κλαους ενώ στα χαφ θα είναι οι Βιερινια κ Ελζαρ που θα μπορούσε να έχει άνετα Βιερινια κ Κουτσια. Κ ερωτώ εγώ ο άσχετος κ αδαής ποιος είναι τελικά ικανός κ ποιος ανίκανος ,ποιος έχει αυτοσυγκέντρωση κ φαντασία στο παιχνίδι κ ποιος όχι.Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο ανίκανος τις ιστορίας είναι ο Ιωακιμ Χαβινιο....Συγχωράτε με αδέρφια αν κάνω λάθος αν τον άδικω η τα παραλέω, δεν διεκδικώ το αλάνθαστο του πάπα, λέω τα πράματα όπως τα βλέπω με τα δικά μου μάτια κ ελπίζω για το καλό τις ομάδας να είμαι εγώ ο άσχετος αν κ φοβάμαι ότι για άλλη μια φορά θα δικαιωθώ...........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου