Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ(ΜΕΡΟΣ Β')


Ο ΠΑΟΚΤΗΣ ΘΕΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ(ΜΕΡΟΣ Α')

Και ξαναερχομαστε 16/6/85 η fiesta απλωνεται παντου και στο χωριο,τα τσιπουρα πανε και ερχονται, ολοι ειναι φουσκωμενοι απο υπερηφανεια ο ΠΑΟΚ επιτελους ξανα πρωταθλητης......και εγω κλεισμενος σπιτι ετοιμος να εκραγω,οχι οτι μεσα μου δεν χαιρομουν για το γεγονος,την μικρουλα την ειχα σχεδον ξεγραψει μιας και το καλοκαιρι δεν θα κατεβαινα Αθηνα,αλλα συνεχιζα να δηλωνω ολυμπιακος(φτου!!!) για να παω κοντρα στον συγχωρεμενο τον πατερα μου (ΠΑΤΕΡΑ ζεις για παντα ΠΑΟΚΤΣΗΣ).Βλεπετε ολοι οι ανδρες οταν ειναι παιδια θελουν σαν τρελλοι να μοιασουν στον πατερα τους,οταν ειναι εφηβοι(οπως ημουν εγω τοτε) δεν θελουν να εχουν τιποτα κοινο μαζι του και οταν ενηλικιωθουν καταληγουν να ειναι ιδιοι με αυτον!


Ετσι και εγω,οταν του ανακοινωσα πως εγινα ολυμπιακος (φτου!!!) προσπαθησε με καθε τροπο να με επαναφερει στον σωστο δρομο,μιας και ολη οικογενεια χωρις εξαιρεση ηταν ΠΑΟΚτσηδες,αλλα εγω απο αντιδραση αρνιομουν πεισματικα.Ετσι τωρα παρολο την χαρα που ενιωθα δεχομουν τα κουλανδρισματα του γερου μου και του αδερφου μου και δεν ελεγα κουβεντα.Τι να του ελεγα?πως τωρα με το πρωταθλημα ξαναεγινα ΠΑΟΚτσης.Θα μου ελεγε πως ειμαι κολοπαιδο,πως εξαιτιας μου φετος δεν πηγε ουτε μια φορα τουμπα,γιατι οι δυο μας κατεβαιναμε, ο αδερφος μου τοτε ηταν λιγο αδιαφορος με την μπαλλα,και θα μου εκοβε τα παγωτα για ολο το καλοκαιρι ( η ετσι νομιζα τοτε) και ο Θανασακης θα επερνε επιτελους το αιμα του πισω!!!!!Ετσι λοιπον την μεγαλυτερη στιγμη του ΠΑΟΚ στο επαγγελματικο ποδοσφαιρο,εγω την εζησα ως ολυμπιακος (φτου!!!). 

Αδερφια μου σας κουρασα,το ξερω,ομως ειναι η πρωτη φορα μετα απο 27 ολοκληρα χρονια που τα βγαζω ολα αυτα απο μεσα μου(ο ψυχολογος μου, ειπε οτι θα μου κανει καλο) και το κανω για να σας αποδειξω οτι ο ΘΕΟΣ ειναι 100% ΠΑΟΚΤΣΗΣ.Βλεπετε ο καλος Θεουλης οποιον αγαπαει τον παιδευει,γιαυτο και παιδευει τοσα χρονια τα ΠΑΟΚτσακια.

Δεν του δινει τιποτα ευκολα,θελει να τους εχει συνεχεια εκει να αποδεικνυουν καθημερινα την πιστη τους στον ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΑΕΤΟ,να αγωνιζονται,να παλευουν,να ματωνουν,να τρεχουν να φωναζουν γι αυτο που αγαπουν και καποιες στιγμες να τους επιβραβευει,οπως το 85!Ομως ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΘΕΟΣ ειναι και τιμωρος και τιμωρει τους προδοτες!Θα μπορουσε να μας εδινε το πρωταθλημα το 83,το 84 η και το 86,το 87 αλλα ΟΧΙ!!!Το εδωσε το 1985 οταν εγω για ενα διαστημα 4-5 μηνων σε 38 χρονια ζωης αμαρτησα και απαρνηθηκα τον ΠΑΟΚ ΜΟΥ!!!!!!!!

Και η τιμωρια απλα ξεκινησε το 85 και οσο τα χρονια κυλουσαν γινοταν πιο σκληρη, πιο οδυνηρη.Μεγαλωνοντας και καθως ο ΠΑΟΚ εχει 27 χρονια να παρει το πρωταθλημα καθε μερα που περναει ειναι μια ακομα μερα τιμωριας για μενα,ενα ακομα πικρο ποτηρι που πρεπει να πιω!!! ΕΙΜΑΙ ο μονος ΠΑΟΚΤΣΗΣ της γενιας μου που δεν πανηγυρισα το μοναδικο πρωταθλημα που θα μπορουσα να πανηγυρισω, καθως σε αυτο του 76 ημουν μολις 3 ετων.

ΕΙΜΑΙ αυτος που οταν οι φιλοι του αναπολουν τις μεγαλες εκεινες στιγμες, χαμογελω αμηχανα και συμφωνω σαν ηλιθιος,γιατι ντρεπομαι να τους πω την αληθεια.Και ολο αυτο με οδηγει στα προθυρα της τρελλας!Θα μπορουσα να κανω τα παντα για να το σταματησω.Να γινω ο θαραλεος δοκιμαστης της μηχανης του χρονου του καθε τρελλου για να γυρισω πισω στο 85,να πουλησω την ψυχη μου,να γινω βουδιστης και να μετενσαρκωθω,ας ειναι και σε σκυλο και οχι ρατσας αλλα κοπρο,ομως κοπρο του 85 εξω απο μια καντινα της 4,να γαυγισω και να ουρλιαξω με την ψυχη μου για το πρωταθλημα μας!

Σκεφτηκα να ψαξω και να βρω την Κατερινα αυτον τον ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΙΑΒΟΛΟ που με κατεστρεψε,να την ντυσω Ανατολακη(φτου!!!) και να την ριξω στην 4 στα τσακαλακια τα αδερφια μου να την εκδικηθουν,αλλα ξερω πως ουτε αυτο θα με βοηθησει!!! 

Γι αυτο λοιπον κυριοι της ΠΑΕ, προπονητες ,παικτες,οποιοι και να ειστε,σας εκλιπαρω καντε οτι μπορειτε να βοηθησετε τον πιο ΔΥΣΤΥΧΙΣΜΕΝΟ και πιο ΓΚΑΝΤΕΜΗ ΠΑΟΚΤΣΗ των τελευταιων 50 χρονων!Σας δινω εναν ακομα λογο να αγωνιστειτε με παθος,λυσαλαια για να ερθει αυτη η ΜΕΡΑ,η ΜΕΡΑ που ξερω βαθια μεσα μου πως θα ειναι η ΜΕΡΑ που θα ληξει η πολυετης τιμωρια μου,που θα ερθει η ανακουφιση μου,η εξιλεωση μου,που ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΘΕΟΣ θα με συγχωρεσει! 

Οσο για σας αδερφια μου και ιδιαιτερα τους πιο μικρους,της νεας γενιας,που δυσανασχετειτε στις στραβες,που αγανακτητε,που καποιες φορες ειστε ετοιμοι να εγκαταλειψετε τον αγωνα,να θυμαστε πως αυτο που λεμε, οτι ΠΑΟΚ δεν εισαι για τους τιτλους,δεν ειναι απλα ενα κλισε,ειναι η αληθεια.Γιατι ΠΑΟΚ εισαι, γιατι ετσι γεννιεσαι,ετσι νιωθεις, γιατι δεν μπορεις να εισαι τιποτα αλλο,για τον ανισο αγωνα που εισαι ετοιμος να δωσεις,ακομα και για τις πικρες ,που θα σε γιγαντωσουν,για το οτι υπερασπιζεσαι κατι ΙΕΡΟ,μα πανω απο ολα για το μεγαλο αυτο ταξιδι προς το ΟΝΕΙΡΟ,προς την ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ,προς την ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!Ας μην ζουσα ουτε εναν τιτλο,αρκει να μην κουβαλουσα μεσα μου αυτο το βαρος........οτι δηλαδη καποια στιγμη απαρνηθηκα τοσο ευκολα τον ΠΑΟΚ μου!!!

Γι αυτο καρντασακια να ειστε παντα εκει........ Εγω θα ειμαι,σε μια κερκιδα.....εκει.....να αγωνιζομαι,να παλευω,να στηριζω,να υπερασπιζομαι,να ματωνω......μισοτρελλος.....να φωναζω ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ.......ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΘΕΛΩ ΤΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ ΕΠΑΝΩ.................και ξερω πως ο καλος ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΘΕΟΥΛΗΣ στο τελος θα με συγχωρεσει και θα με δικαιωσει............!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου