Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΟΚΤΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΟΚ


«Φίλοι μου καλησπέρα....
Είμαι κάτοχος διαρκείας στη Θύρα 3 και ταυτόχρονα ένας από όλους αυτούς που πλήρωσαν από το υστέρημα της οικογένειάς τους, αυτούς τους δύσκολους καιρούς, για να βλέπουν την ομάδα που ΑΓΑΠΟΥΝ...

Μια Ομάδα που το καλοκαίρι ήταν αυτή που για λίγο έχασε το Πρωτάθλημα και τελικά κατέκτησε τη δεύτερη θέση..
Μια θέση που την περιμέναμε όλοι τόσο καρτερικά, μιας και την προηγούμενη φορά δεν προχωρήσαμε στους περιβόητους Ομίλους του  champions league..
Και πάνω που όλοι περιμέναμε την πρόσληψη ενός προπονητή που θα έδινε ανάλογο πρεστίζ στην ομάδα ήρθε ο κος ΜΠΕΡΕΤΑ...
Έφυγε...Χάθηκε μια μεταγραφή στην αποζημίωση...
Ήρθε ο Δερμιτζάκης έφυγε...
Έμεινε ο ΧΑΒΟΣ.....
Προπονητής που κερδίζει δεν φεύγει.....Σκέψη ...Κράτα τον όσο κερδίζει φτηνά μας βγαίνει....
ΜΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ;
Δεν παίζει μπάλλα ο προπονητής αλλά και ούτε άλλαξαν οι παίκτες του ΠΑΟΚ που πέρσυσι τα ίδια άτομα είχαν την καλύτερη άμυνα και φέτο δεν βλέπονται....
Εγώ κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ζήτησα και σε προηγούμενη επικοινωνία μου την προστασία τόσο της Ομάδας, της Εταιρείας αλλά και της περιουσίας της....
Τι εννοώ....Μα το αυτονόητο...
Να πάρω το παιδί μου την γυναίκα μου και την Κυριακή μου να έρθω στο γήπεδο και σαν πελάτης για σένα, να καταβάλω το εισητήριο μου, να πληρώσω τον καφέ μου και ν απολαύσω την ΟΜΑΔΑΡΑ ΜΟΥ...
Από εσένα κύριε ΠΡΟΕΔΡΕ, που έπαιξες και ποδόσφαιρο στην Αγγλία, ζήτησα να μου εξασφαλίσεις τις συνθήκες εκείνες που θα μπορέσω ν απολαύσω τον εκάστοτε αγώνα, με διαδρόμους στο γήπεδο (και όχι τον έναν πάνω στον άλλο, Κόψτε επιτέλους τους τζαμπατζηδες), την αγωνιστική προστασία της ΟΜΑΔΑΣ (Είτε από διαιτητές είτε από παίκτες που δεν μπορούν να παίξουν (ανίκανους), είτε από ανεγκέφαλους σαν τους προχθεσινούς) αλλά και το βασικότερο κατ εμέ, ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ στους πελάτες σας...
Γιατί έτσι μας βλέπετε και μας αντιμετωπίζετε δυστυχώς.....
Σαν εκείνους που αγοράζοντας τα διαρκείας σαν δίνουν την ώθηση για να ξεκινήσετε, εκμεταλευόμενοι την ΑΓΑΠΗ τους για αυτό τον Σύλλογο...
Εγώ είμαι ΠΑΟΚ και πηγαίνω στο γήπεδο με σκοπό να δω την ομάδα μου να παίζει ποδόσφαιρο και όχι να το κακοποιεί. Να δω παίκτες που θα ματώνουν γι αυτή τη φανέλλα και όχι να σέρνονται. Αν δεν μπορούν να παίξουν ας φύγουν...Ο ΠΑΟΚ υπάρχει από το 1926 κύριοι....Όποιος δεν μπορεί ΑΣ ΦΥΓΕΙ...Το να δώσεις την μάχη σου και να χάσεις είναι θεμιτό...το να πέσεις αμαχητί κύριοι είναι απαράδεκτο...
Τέλος κύριοι σεβόμενος τον ιδρώτα μου και τον κόπο μου στην εργασία μου, δεν ανέχομαι από κανέναν να με κοροϊδεύει....
Δεν θέλω 40 περίπου παλληκάρια ή όσα είναι αυτά, τα οποία σίγουρα δεν έχουν πληρώσει εισιτήριο, να πετούν μέσα στο γήπεδο αντικείμενα, να μπαίνουν όποτε γουστάρουν στον αγωνιστικό χώρο και να διακόπτουν τον αγώνα, με αποτέλεσμα και στην ίδια την ομάδα να κάνουν κακό και σε μένα που σε ενδεχόμενη τιμωρία της έδρας δεν θα μπορέσω να δω την Ομάδα μου (έχει γίνει ήδη δύο φορές) αλλά και να πάρω πίσω τα λεφτά μου κύριοι αφού έχω ήδη προπληρώσει τα εισητήρια μου. Τα επισόδεια που προξενούν οι ανωτέρω έχουν ζημιώσει την ομάδα (το ύψος του μέχρι τώρα προστίμου θα κάλυπτε δύο μεταγραφές) και συμφωνώ ότι δεν είναι όλοι συνδεσμίτες ..
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ....ΔΙΩΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟΥΣ Ο ΠΑΟΚ....
Έχω κι άλλα πολλά να πω αλλά στην ψωροκώσταινα την Ελλάδα αυτό δυστυχώς είναι το ποδόσφαιρό μας..
Υ.Γ. Θα ήθελα φίλε μου να το διαβάσει κάποιος στην ΠΑΕ αυτό το mail...Στο προηγούμενο που έστειλα στο site της ΠΑΕ ακόμη περιμένω απάντηση...»

πηγή baladoros.com

2 σχόλια:

  1. ΠΟΙΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ...........ΠΟΙΟΙ.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΟΥΡΒΑΧΑΚΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ19 Μαρτίου 2011 στις 7:34 μ.μ.

    Ο ΚΥΚΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΚΛΕΙΣΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΧΑΣΑΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟ ΚΡΙΣΙΜΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ,ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ.ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΠΑΙΚΤΕΣ ΟΠΩΣ ΙΒΙΤΣ,ΜΟΥΣΛΙ,ΦΙΛΟΜΕΝΟ,ΣΑΒΙΝΙ ΚΛΠ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΑΛΟ.ΑΣ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΩΣΤΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή