Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΛΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑΤΑ?

Αυτός είναι ο τίτλος ενός χθεσινού άρθρου που μου τράβηξε την προσοχή,κ θέλησα να του ρίξω μια ματιά.

Ο συγκεκριμένος λοιπόν αρθρογράφος , αφού πρώτα μας εξηγεί πόσο εύκολο είναι να κάνεις ρεπορτάζ αν ρωτάς τα σωστά άτομα,ώστε να πάρεις τις σωστές απαντήσεις κ να μην γράφεις ότι σου κατέβει στο κεφάλι,παραθέτει κ αναλύει τα σενάρια που αφορούν στον διάδοχο του Χαβου. Αν υπήρχε κάποιος που θα εμπιστευόταν ο Ζαγορακης θα είχε ήδη προχωρήσει στην απόκτηση νέου προπονητή όπως έκανε όταν έδιωξε τον Παρασχο κ έφερε τον Σαντος τον οπιο γνώριζε κ εμπιστευόταν τον Άγγελο τον ξέρει επίσης άλλα καμία συνάντηση δεν έγινε κ αν τον εμπιστευόταν ο Ζαγορακης θα ήταν ήδη εδώ καθώς πλέον είναι ελεύθερος.Ο Δώνης δεν μας απασχολεί καθώς όπου πήγε κινδύνεψαν να πέσουν κατηγορία κ διώχτηκε,ο Κουπερ θα μπορούσε να είναι μια επιλογή αλλα είναι ακόμη πολύ νωρίς καθώς έχουμε τα play off ενώ το όνομα του Γερμανού είναι μόνο στην φαντασία κάποιον καθώς παίρνει 250.000 το μήνα πράγμα απαγορευτικό για τον ΠΑΟΚ. Κ ότι είναι να γίνει θα γίνει μετά τα play off καθώς υπάρχουν κ άλλα ονόματα που μπορεί να απασχολούν τον ΠΑΟΚ. Κ ερωτώ εγώ με το φτωχό μου μυαλό που δεν είμαι ρεπόρτερ,τι καταλαβαίνετε από όλο αυτό? Αποκλείει τελείως τους τρις τους δυο Έλληνες λόγω ελλείψεις εμπιστοσύνης κ αναφέρει τον Κουπερ ως μια λύση. Εγώ προσωπικά καταλαβαίνω ότι αυτό δεν είναι ρεπορτάζ αλλά αβάντζο κ δημιουργία κλίματος υπέρ Κουπερ κ κατά Άγγελου, για Δωνη δεν συζητάμε καν ευνόητε. Αυτό λοιπόν για κάποιους ρεπόρτερ όχι μόνο είναι ρεπορτάζ άλλα το παρουσιάζουν κ ως δείγμα προς μίμηση. Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, κ ας κρίνει όπως νομίζει καλύτερα εγώ το δικό μου συμπέρασμα το έβγαλα κ το παραθέτω, το έχω τονίσει κ άλλη φόρα δεν διεκδικώ το αλάνθαστο του πάπα αλλά δεν είμαι κ τόσο χαζός να μην βλέπω την διαφορετική προσέγγισή που κάνει ο συγκεκριμένος ρεπόρτερ στα άτομα ανάλογα με το τη θέλει να περάσει..........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου